Handla hos oss

Företaget

För att handla måste du ha fyllt 18 år. All e-handel innefattas av konsumentköplagen och/eller distansavtalslagen som t.ex. reglerar garantier och reklamationer. Du kan läsa mer om det på Konsumentverkets webbsida.

Alla priser i webbshoppen är angivet i svenska kronor och är inklusive moms. Vi reserverar oss mot eventuella felskrivningar i prissättningen.

Copyright

Det är förbjudet att trycka upp kopior eller på annat sätt sprida våra tavelmotiv och posters på ett sätt som strider mot upphovsrättslagen.

Betalning

Säkerhet och betalningsalternativ

Alla trafik till och från webbshoppen är krypterad, så ingen obehörig kan komma åt din information. Inga transaktionsuppgifter sparas hos oss.

Betalningssätt är via Klarna och betalkort.

Leverans & Frakt

Normalt har du dina prints/smycken inom 2-5 arbetsdagar. Vid köp av tavla är leveranstiden 5-7 arbetsdagar.

Vi har har olika fraktkostnader beroende på vilka produkter du köper. Frakten räknas ut när du kommer till kassan.

Tavlor skickas alltid via spårbar sändning till dig via Schenker.
Det är kundens ansvar att adress samt kontaktuppgifter är korrekta.

För ej uthämtade paket debiteras du kostnaden för returfrakt plus en administrativ avgift på 250kr.

Ångerrätt

Vad händer om jag ångar mig?

Skulle du inte vara nöjd skickar du ett mail till info@lindastromberg.se där det klart framgår att du ångrar dig. Du är skyldig att hålla produkterna i lika gott skick som när du fick dem. Om tavlan eller våra andra produkter skadas eller kommer bort på grund av att du är vårdslös förlorar du ångerrätten. När vi mottagit produkten välbehållen betalas pengarna tillbaka.

*Kunden står för frakt vid returnering.

Din ångerrätt (ångerfristen) gäller under 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa från den dag du tar emot ditt paket.

Observera att färgerna kan avvika något från originalprodukten pga olika kalibrering av dator- och mobilskärmar.

Reklamation

Min produkt var skadad vid leverans.

I möjligaste mån ska du aldrig godta att hämta ut en försändelse som är skadad. Ta för vana att kontrollera att emballaget är intakt innan du lämnar ditt postombud. Vid reklamation av ditt köp skickar du ett mail till info@lindastromberg.se med bild på din skadade produkt och på emballaget, så löser vi det tillsammans.

Personuppgifter

Vilka uppgifter samlar vi in?

Vi sparar endast dina personuppgifter för att kunna hantera och leverera din order. Efter att vi fullföljt din beställning lämnas inga uppgifter ut till tredje part och vi sparar endast dina personuppgifter så länge som bokföringslagen kräver det.

Du har alltid rätt att få veta vilka personuppgifter vi har om dig. Kontakta oss om du har frågor kring hur vi hanterar dina uppgifter.

Dessa köpvillkor gäller från och 2019-01-01

Updating…
  • Du har inga produkter i varukorgen.